Działający bez klawiatury czy myszy, sterowany specjalnym długopisem lub palcami, sprzęt nadaje się do prezentacji, wykładów, spotkań, a nawet emisji reklam. Z łatwością łączy się z systemami wideokonferencyjnymi, zapewnia adnotacje i komentarze na ekranie.
Wyjątkowość tej technologii polega na tym, że jest wielofunkcyjna, łatwa w obsłudze, wyposażona w jakość obrazu Full HD i łatwa w instalacji.
Rozmiary monitorów interaktywnych wahają się od 55 do 84 cali i są dostarczane z komputerem lub bez, a monitory mają od 10 do 55 cali.
Ekrany te znalazły dystrybucję w instytucjach edukacyjnych, organizacjach rządowych i komercyjnych, muzeach, salach wystawowych. Praca z nimi jest przyjemna i pouczająca.
Rozwój innowacyjnych technologii stwarza jednocześnie niepowtarzalne możliwości prezentacji, promocji i zarządzania Twoim biznesem. Wdrażanie rozwiązań typu interaktywne monitory z każdym rokiem nabiera tempa. Już teraz wielu graczy na rynku detalicznym (spożywczym i nieżywnościowym), salonach samochodowych i serwisowych, salonach meblowych oraz przedstawicieli handlu detalicznego, branży hotelowo-restauracyjnej i segmentu HoReCa, a także sklepów z telefonami komórkowymi i wielu innych dziedzin biznesu przechodzi wszędzie na panele interaktywne. Kioski informacyjne sprawdzają się w firmach z niestandardowym podejściem do kanałów komunikacji i brandingu towarów lub usług.
Koncentracja na kliencie
Wzrost koncentracji na kliencie i chęć przeniesienia kupujących na wyższy poziom zakupów lub komunikacji, niezależnie od tego, czy jest to zakup fizyczny, czy uzyskanie dodatkowych, lepszych informacji. Interaktywne monitory czy ściany wideo nie idą na przerwę na papierosa, nie robią przerw na kawę, nie chodzą do pracy w święta. Zwykle ich tryb pracy to 16/7 lub 24/7. To swego rodzaju sprzedawca, który „zarabia” na wysokiej jakości prezentacji dynamicznych informacji, których aktualizacja odbywa się za pomocą kilku kliknięć lub dotknięć. Czas po zamknięciu sklepu na noc również nie stanowi problemu. Panele dotykowe podnoszą jakość obsługi, czyniąc ją ciekawą, żywą i ekscytującą o każdej porze dnia i pory roku. W dobrze skoordynowanym tandemie ze sprzedawcą, wdrożenie takich rozwiązań może przynieść znakomite efekty. Wzrost sprzedaży, redukcja kosztów, wysokiej jakości prezentacja, przyciąganie uwagi dzięki żywej i dynamicznej treści. Wszystko to razem prowadzi do zwiększenia efektywności biznesu.
Przemysł rozrywkowy czy filmowy to wielopłaszczyznowa nisza, która szybko się rozwija. Rośnie zainteresowanie i zapotrzebowanie na wyświetlenia na dużych ekranach, co oznacza, że napływ klientów rośnie. Do wysokiej jakości promocji i pozycjonowania takiej niszy potrzebny jest profesjonalny sprzęt, oprogramowanie i rozwiązanie sprzętowe, które odtworzy jasne treści FHD lub 4K w postaci ramówki filmowej, zapowiedzi, zwiastunów, nawigacji w multipleksach i co najważniejsze, nadawania smacznych, atrakcyjnych i sprzedających się treści cyfrowych menu.
Do demonstracji można użyć różnych typów monitorów:
- Panele reklamowe;
- Panele informacyjne;
- Monitory interaktywne;
- Monitory dotykowe;
Zainstalowanie takich paneli pozwoli na transmitowanie nadchodzących imprez i wydarzeń, które będą miały miejsce np. w restauracji. Pokaz filmu promocyjnego z przygotowaniem wyjątkowego dania.
Podczas korzystania z interaktywnego ekranu dotykowego w branży motoryzacyjnej to prawdziwa emocjonalna jazdę próbną.
W dosłownym tego słowa znaczeniu można dotknąć tworzenia własnej, unikalnej wersji tuningu samochodowego. A wszystko dzięki wyjątkowym możliwościom paneli dotykowych i dobranemu zestawowi opcji dla niepowtarzalnego efektu.
W odwiecznym dążeniu do przykucia uwagi klientów, centra handlowe mogą bezpiecznie używać monitorów interaktywnych do osiągania różnych celów. Poruszanie się po centrum handlowym, informowanie o rabatach czy wyprzedażach, a nawet o planie ewakuacji w sytuacji awaryjnej. Takie podejście znacząco podniesie ocenę sklepu czy centrum handlowego i zwiększy przepływ klientów, a co za tym idzie, przychody.
Współczesny nabywca jest już przyzwyczajony do ignorowania natrętnych reklam, które wydają się podążać za nim na każdym kroku. Dziś, aby kampania reklamowa odniosła największy sukces, a komunikacja była skuteczna, konieczne jest posiadanie wysokiej jakości zasobów kreatywności i interaktywności.
Oprócz udanego modelu promocyjnego firma zostanie przeniesiona do automatyzacji scentralizowanych procesów zarządzania treścią w całej sieci.
Kontakt dzięki monitorom interaktywnym zapewnia klientowi wyjątkowe wrażenia konsumenckie. Klienci będą mogli samodzielnie (bez udziału konsultanta) otrzymać pełną informację o jakimkolwiek produkcie lub usłudze